25 باند – باش تا ببینی

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید
لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات وب
آمار
تبلیغات
با کانال مستر بیتکوین به درامد میلیونی برسید بدون سرمایه کاملا رایگان
25 باند – باش تا ببینی

 

 

لینک های دانلود
دانلود آهنگ - کیفیت
hd
دانلود آهنگ - کیفیت high

 

lyric مـتــن تـرانـه:

وقتی تو نبود تو اشک میشه همدم من هرشب
منم و دلواپسیمو جمله های بی مخاطب
وقتی تو اوج سکوتم فقط از تو حرف دارم
تو باید باشی ببینی
که چه تلخه روزگارم

 

باش تا ببینی
که من بیمارم از غم
باش تا ببینی
چشم بی تابه از اشک
با من نبودی
که دردامو بدونی
باش تا ببینی
که من بیدارم هرشب

باش تا ببینی
که بجز تو دلخوشی ندارم
باش تا ببینی
که فقط باتو شاده روزگارم
باش تا ببینی
که میمونم باتو تا همیشه
باش تا ببینی
که یه روزم بی تو شب نمیشه

باش که
این شبا بارون زیاده
لحظه های سفید و آروم سیاهه
گفتی چقد تلخه وقته رفتن
تو رفتی بعد تو از کنار من همه رفتن
نه شادی کنارمه نه رویا نه عشق
زندگیمم با تو از دنیا رفته
ولی تنهایی همه جوره کنارمه
باهم حرف میزنیم تا دم صبح یه عالمه
با هم قصه میگیم از تو و قصه ها
همشون از جلومون رد میشن مثه باد
داستانی که میره تا انتهاش
میفهمم از اولشم این حس ِ اشتباس
شاید اشتباه نیست توهم چشم به راهی
رنگ ماتم گرفتی غرق گریه هاتی
کاش حالا که کنار اومدی با بدیش
تو مثال شاهنامه باش
قصه آخرش خوش

باش تا ترانه
با حضورت عاشقانه تر شه
باش تا نذاریم به شبامون
با گریه سر شه
باش تا ستاره با حصورت روشنی بگیره
باش تا نذاریم که این احساس
تو دلم بمیره

باش تا ببینی
که من بیمارم از غم
باش تا ببینی
چشم بی تابه از اشک
با من نبودی
که دردامو بدونی
باش تا ببینی
که من بیدارم هرشب

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393برچسب: 25 باند, 25 باند باش تا ببینی, 25Band, 25Band Bash Ta Bebini, Bash Ta Bebini, آهنگ جدید 25 باند, آهنگ جدید 25 باند باش تا ببینی, آهنگ جدید باش تا ببینی, باش تا ببینی, دانلود آهنگ جدید 25 باند, دانلود آهنگ جدید 25 باند باش تا ببینی, دانلود آهنگ جدید باش تا ببینی ,

با کانال مستر بیتکوین به درامد میلیونی برسید بدون سرمایه کاملا رایگان

مطالب تصادفی
ورود کاربران
لینکدونی
آرشیو مطالب
مترجم وب